Kontakt ul. Lwowska 1, 87-100 Toruń
tel.: +48 56 611 2585
fax: +48 56 611 2586
e-mail: wnozigp@umk.pl

ERASMUS+ rekrutacja

Zdjęcie ilustracyjne

Drogie Studentki, Drodzy Studenci,

Rekrutacja uzupełniająca na wyjazdy w ramach programu ERASMUS+ na studia za granicą w semestrze letnim roku akademickiego 2024/2025 właśnie się rozpoczyna.

Na studia można wyjechać jedynie do tych uczelni, z którymi Wydział Nauk o Ziemi i Gospodarki podpisał umowy o współpracy w ramach Erasmusa+, przewidujące wymianę studentów. Lista umów zawartych przez UMK.

Wymagania stawiane kandydatom:

Na wyjazdy na studia mogą być kwalifikowani tylko i wyłącznie studenci, którzy:

  • są zarejestrowani na studiach pierwszego, drugiego lub trzeciego stopnia (dziennych, wieczorowych i zaocznych),
  • w momencie wyjazdu będą studentami co najmniej II roku studiów I stopnia,
  • nie wykorzystali jeszcze kapitału mobilności na stopniu studiów, na którym miałby się odbyć wyjazd.

Ponadto kandydaci do wyjazdu powinni:

  • dobrze znać język angielski lub język, w jakim będą prowadzone zajęcia w uczelni zagranicznej.

 

 

 

Szczegółowe zasady bieżącej rekrutacji na Wydziale Nauk o Ziemi i Gospodarki Przestrzennej:

Rekrutacja studentów WNoZiGP na wyjazdy w ramach wymiany ERASMUS+ w terminie dodatkowym w roku akademickim 2024/2025

 Rekrutacja trwa od 9 do 23 października 2024 r.

  1. Rekrutacja dotyczy wyjazdów semestralnych i całorocznych w roku akademickim 2023/2024.
  2. Wykaz uczelni partnerskich na rok 2024/25 znajduje się tu: Lista umów zawartych przez UMK.
  3. Stawki stypendialne podstawowe: 600 EUR/mies. lub 670 EUR/mies. (w zależności od państwa). Studenci kwalifikujących się do grupy osób z tzw. mniejszymi szansami otrzymują 250 EUR więcej.
  4. Formularz zgłoszeniowy (dostępny po zalogowaniu do systemu USOS) znajduje się na stronie: https://www.umk.pl/wspolpraca/forms/wniosek-studia-dlugo-i-krotkoterminowe/
  5. Formularz należy dostarczyć koordynatorowi wydziałowemu (pokój 155) do dnia 23 października 2024 r . do godziny 11.00 w postaci podpisanego skanu zgłoszenia
  6. Ogłoszenie wyników 25 października 2024 r. na stronie FB wydziału;
  7. Na podstawie protokołów z rekrutacji Dział Międzynarodowych Partnerstw i Mobilności Edukacyjnej UMK przeprowadzi procedurę przyznania wyjazdu (w zależności od dostępności środków finansowych) zakwalifikowanym studentom oraz wyśle nominacje do uczelni partnerskich.
  8. Studenci rezygnujący z wyjazdu po przeprowadzeniu rekrutacji są zobowiązani do poinformowania koordynatora wydziałowego (e-mail) oraz wypełnienia ankiety on-line, dostępnej na stronie: https://www.umk.pl/wspolpraca/forms/se_plus_rezygnacja/ .

Każdy kandydat powinien zapoznać się z wymogami językowymi i innymi warunkami wymiany określonymi w umowie międzyinstytucjonalnej z uczelnią zagraniczną, którą jest zainteresowany. Teksty umów dostępne są tu: Lista umów zawartych przez UMK.

Ogólnouczelniane zasady rekrutacji na wyjazdy na studia w projekcie KA131 2024-2026 są dostęne na stronie https://www.umk.pl/wspolpraca/erasmus-plus-2021-2027/studenci-studia/rekrutacja/

W razie jakichkolwiek wątpliwości czy pytań proszę pisać na adres pecha@umk.pl lub zgłaszać się do pokoju 155.

#PRZYGODACZEKA!

dr hab. P. Charzyński, prof. UMK
Koordynator wydziałowy programu ERASMUS+

pozostałe wiadomości